Pàgines

dimarts, 1 de juliol del 2008

BIRDS AND SHIPS. Billy Bragg & Wilco

Un dia molt especial per a una persona molt especial. Felicitats

The birds are singing in your eyes today. Sweet flowers blossom in your smile. The wind and sun are in the words you say. Where might your lonesome lover be? Birds sweetly singing in my eyes this day Sweet flowers blossom when I smile But my soul is stormy and my heart blows wild My sweetheart rides a ship on the sea. Though my soul is stormy and my heart blows wild. Where might my lonesome lover be?

Els ocells canten als teus ulls avui. Dolces flors que s’obren al teu somriure. El vent i el sol són a les paraules que dius. On deu ser el teu trist i solitari amor. Els ocells canten dolçament avui per als meus ulls. Dolces flors que s’obren quan ric. Però tinc l’ànima turmentada i el meu cor bufa salvatge. El meu amor viatja sobre un vaixell al mar. Però tinc l’ànima turmentada i el meu cor bufa salvatge. On deu ser el meu trist i solitari amor.

(ESCOLTA-LA)