Pàgines

dimarts, 22 de juliol del 2008

DUMB. Nirvana

Un estiu, per fortuna, gens calorós. Almenys de moment es fan esperar els dies de fastigosa xafogor. Ho celebro. Per a mi collonut perquè, sense adonar-nos, hem liquidat pràcticament un altre mes sense que ens molesti la punyetera canícula.
Estic fart de contestar al telèfon ofertes d’aire condicionat. Òstia, que no vull. No podrien prendre nota d’una puta vegada a les seves bases de dades. Crec que la propera trucada acabaré responent de manera grollera i inadequada. Sobretot si tornen a trucar al vespre.
No tinc cap interès a visitar la platja ni molt menys prendre el sol. En veritat que ho avorreixo. Detesto les multituds que es torren per després presumir de color de pell. M’importa una merda que pensin que estic tan pàl·lid que semblo malalt.
Ja ho he comentat alguna altra vegada. M’avergonyeixo que Itàlia sigui governada per una caricatura de gigolò, llepaculs i menjanespres, de cognom Berlusconi, i que una bona colla dels meus concitadini esdevingui un ramat que li riu les gràcies. Il cavagliere ho va pillar ràpid: pa i circ, com a l’antiga Roma, calcio i TV. En els nostres dies.

I’m not like them, but I can pretend. The sun is gone, but I have a light. The day is done, but I’m having fun. I think I’m dumb or maybe just happy. Think I’m just happy. My heart is broke, but I have some glue. Help me inhale and mend it with you. We’ll float around and hang out on clouds. Then we’ll come down and I have a hangover. Have a hangover. Skin the sun, fall asleep. Wish away, the soul is cheap. Lesson learned, wish me luck. Soothe the burn, wake me up. I’m not like them, but I can pretend. The sun is gone, but I have a light. The day is done, but I’m having fun. I think I’m dumb or maybe just happy. I think I’m just happy. I think I’m dumb.

No sóc com ells, però puc aparentar-ho. El sol s’ha post, però tinc un llum. El dia s’ha acabat, però em diverteixo. Crec que sóc imbècil o potser només sóc feliç. Crec que sóc feliç. El meu cor s’ha trencat, però tinc pegament. Ajuda’m a esnifar-lo i l’arreglarem plegats. Flotarem i ens penjarem dels núvols. Després baixarem i tindrem ressaca. Tindrem ressaca. Despulla el sol, cau dormida. Anhela, l’ànima és barata. Lliçó apresa, desitja’m sort. Alleuja la cremada, desperta’m. No sóc com ells, però puc aparentar-ho. El sol s’ha post, però tinc un llum. El dia s’ha acabat, però em diverteixo. Crec que sóc imbècil o potser només sóc feliç. Crec que sóc feliç. Crec que sóc imbècil.

(ESCOLTA-LA)