Pàgines

dilluns, 30 de juny del 2008

SÉ FELIZ... ES GRATIS. Rosana

Noves propostes.
Em va molar molt el detall de “dedicar-me” una cançó, així que per agrair-te’l, i aprofitant que en el seu moment em vas convidar a fer-ho...

Aquesta cançó, tot i ser de fa uns anyets, la vaig “trobar” fa poc d’un mes. Ja l’havia sentit, però no l’havia escoltada mai! Té nassos descobrir a Rosana en un viatge a Egipte!! Per mi, aquest viatge va ser molt especial, vaig ser al centre de l’Univers, i a més vaig tenir l’oportunitat de conèixer a tres persones molt especials. Gracies a elles vaig aprendre a apreciar les lletres de Rosana, la Màgia (que resulta ser el nom de l’àlbum on surt aquesta cançó), i un munt de coses bones que abans em passaven desapercebudes... Vull dedicar aquesta cançó a totes aquelles persones que no la coneixen i a aquelles que sí, i sobretot als meus Piticlis!!! Aprofita-la que també és per tu!!! Petons!!!

Sé feliz… ¡es gratis! Sé feliz solamente tienes que sentir, que tu podrás soñar y tus sueños se harán realidad… Agarra tu vida. Vivir por vivir, volar por volar reír o llorar de felicidad, ya verás si quieres llegar al final, llegarás… Agarra tu vida. Y tira, la vida irá poniendo todo en su lugar no dudes, abre los ojos, despierta y ponte a soñar ya verás, que llegarás sentir por sentir, que puedes llegar solamente tienes que querer es poder si quieres probar ya verás, si quieres llegar al final llegarás. Agarra tu vida. Y tira, la vida irá poniendo todo en su lugar no dudes, abre los ojos, despierta y ponte a soñar guarda los buenos recuerdos para los malos momentos, y escucha: “Apúntate en la vida a decir lo que sientes a sentir lo que vales, a soñar lo que quieres, y a saber que te sobra con tener lo que tienes”. Sé feliz ¡es gratis! Sé feliz tú verás que todos tus sueños se harán realidad. Agarra tu vida y tira; la vida irá poniendo todo en su lugar no dudes, abre los ojos, despierta y ponte a soñar, la vida irá poniendo todo en su lugar. No dudes, la vida irá poniendo todo en su lugar.

(ESCOLTA-LA)