Pàgines

dilluns, 26 de maig del 2008

LOLA. The Kinks

The Kinks és un grup musical britànic format a Londres als anys 60 pels germans Ray y Dave Davies. 1964 va ser l'any en què van aconseguir el seu primer nº 1 a les llistes britàniques amb "You Really Got Me", potser la seva cançó més emblemàtica. L'any 1970, i després d’un temps de menor presència a les llistes, va arribar el seu darrer nº 1 al Regne Unit amb el single “Lola”. Posteriorment van tenir problemes amb la discogràfica i es van traslladar als EUA. Van gaudir d’un nou període d’èxit amb el canvi de dècada i els primers 80. Es van separar l’any 1997. Van tenir una enorme influència en el moviment Britpop dels 90 en grups com ara Oasis. Bé, el cas és que l’altre dia estava mirant la TV i va sortir un anunci, no em digueu de que cony era, però el cas és que anava acompanyat d’aquesta cançó. Una gran cançó

I met her in a club down in old Soho where they drink champagne and it tastes just like cherry cola C-O-L-A cola. She walked up to me and she asked me to dance I asked her her name and in a dark brown voice she said: Lola L-O-L-A Lola Lo lo lo lo Lo – la. Well I'm not the world's most physical guy but when she squeezed me tight she nearly broke my spine. Oh my Lola la-la-la-la Lola. Well I'm not dumb but I can't understand why she walked like a woman but talked like a man. Oh my Lola la-la-la-la Lola la-la-la-la Lola. Well, we drank champagne and danced all night under electric candle light. She picked me up and sat me on her knee and said; dear boy won't you come home with me? Well, I'm not the world's most passionate guy, but when I looked in her eyes, well I almost fell for my Lola Lo lo lo lo Lo - la Lo lo lo lo Lo – la Lola Lo lo lo lo Lo - la Lo lo lo lo Lo – la. I pushed her away,I walked to the door. I fell to the floor. I got down on my knees. Then I looked at her and she at me. Well that's the way that I want it to stay and I always want it to be that way for my Lola La-la-la-la Lola. Girls will be boys and boys will be girls. It's a mixed up muddled up shook up world except for Lola La-la-la-la Lola. Well I left home just a week before and I'd never ever kissed a woman before but Lola smiled and took me by the hand and said: Dear boy, I'm gonna make you a man. Well I'm not the world's most masculine man but I know what I am and I'm glad that I'm a man, and so is Lola La-la-la-la Lola la-la-la-la Lola Lola la-la-la-la Lola la-la-la-la Lola

La vaig conèixer en un club del vell Soho on es beu xampany que te gust de Coca-Cola: C-O-L-A. Cola. Se’m va acostar i em va preguntar si volia ballar. Li vaig preguntar pel seu nom i amb veu greu em va dir: Lola, L-O-L-A. Bé no sóc el tio més fort del món, però quan m’abraço amb ella gairebé em trenca la columna.. Oh la meva Lola. Bé no sóc imbècil, però no puc entendre per què camina com una dona i parla com un home. Oh la meva Lola. Bé, vam beure xampany i vam ballar tota la nit sota les llums elèctriques. Em va agafar i em va seure als seus genolls i va dir: ¿vols venir a casa amb mi, carinyo? Bé no sóc el tio més apassionat del món, però quan vaig mirar-li als ulls vaig estar a punt de caure per la meva Lola. Li veig empènyer. Vaig dirigir-me a la porta. Vaig caure a terra. Em vaig agenollar. Després la vaig mirar i ella em va mirar a mi. Bé, aquesta és la manera com vull estar i sempre ho he volgut també per a la meva Lola. Les noies seran nois i els nois seran noies. És una tèrbola i confusa barreja en el món, llevat per a la Lola. D’acord, vaig anar-me’n de casa fa una setmana i mai abans havia besat una dona, però la Lola va somriure i em va prendre la mà i em va dir: estimat, et faré un home! Bé no sóc el tio més masculí del món, però sé què sóc. Estic content de ser un home i la Lola també ho está. LOLA, LA-LA-LA-LA, LOLA, LA-LA-LA-LA, LOLA, LOLA LA-LA-LA-LA LOLA LA-LA-LA-LA LOLA.

(ESCOLTA-LA)