Pàgines

dimecres, 3 de setembre del 2008

HEY, BULLDOG. The Beatles

M’atreviria a dir que aquesta és la meva cançó predilecta de The Beatles. Des del dilluns que volia penjar-la per les coses que m’han succeït aquest cap de setmana, especialment, el divendres. Un dels problemes de sortir de la rutina és que has d’estar preparat per a qualsevol sorpresa. Així, com que el Santana estava tancat, el punt de reunió va ser el Paral·lel. A partir d’aquí totes les proporcions es van desequilibrar. Ja sabeu a què em refereixo. Mentre sopàvem al Fimon’s una trucada ens va anunciar l’aparició d’un amic que últimament no surt gaire però que acostuma a tenir un efecte multiplicador. El 1913, el Sarau i finalment la carpa de Titus. Tanta gent i tanta soledat alhora: gent que passeja, gent que riu, gent que estudia la gent, gent que intimida, gent que amenaça, gent inofensiva, algun futur crack de la NBA i, sobretot, molta gent en òrbita. Vaig perdre els meus amics. Tot el que va passar després és tan surrealista que no em sento capaç de trobar les paraules adequades per explicar-ho. En fi, perquè després diguin que tenim una vida monòtona i avorrida.


Sheepdog, standing in the rain. Bullfrog, doing it again. Some kind of happiness is measured out in miles. What makes you think you're something special when you smile. Childlike no one understands. Jackknife in your sweaty hands. Some kind of innocence is measured out in years. You don't know what it's like to listen to your fears. You can talk to me, you can talk to me, you can talk to me. If you're lonely, you can talk to me.

Big man (yeah) walking in the park. Wigwam frightened of the dark. Some kind of solitude is measured out in you. You think you know me, but you haven't got a clue. You can talk to me, you can talk to me, you can talk to me. If you're lonely, you can talk to me. Hey –ey. Rowww, rrrowow. Hey, Bulldog (Hey Bulldog). Woof. Hey, Bulldog. Hey, Bulldog. Hey, Bulldog.

-Hey man.
-Whats up brother?
-RRoof.
-Whaddaya say
-I say, "rroof"
-You know any more?
-Rrrrrowerra
-Aaaahah (You got it, that’s it, you had it!)
-That’s it man, Wooohooo, That’s it, you got it!
Woooohhaaaahaaaahh
-Look at me man, I only had ten children
-Ahahahahahahhahahaha
-Quiet! Quiet! (OK)
-Quiet!

Hey, Bulldog, Hey Bulldog


Perro pastor, quieto bajo la lluvia. Rana Toro haciéndolo otra vez. Alguna clase de felicidad se mide en millas. Qué te hace pensar que eres especial cuando sonríes? Como un niño, nadie lo entiende. Una navaja en tus manos sudorosas. Cierto tipo de inocencia se mide en años. Tú no sabes lo que es escuchar tus temores. Puedes hablar conmigo, puedes hablar conmigo, puedes hablar conmigo. Si estás sola, puedes hablar conmigo.

Un gran hombre (sí) pasea por el parque. Tienda india con miedo a la oscuridad. Cierto tipo de soledad se mide en tu interior. Crees que me conoces, pero aun no tienes ni idea. Puedes hablar conmigo, puedes hablar conmigo, puedes hablar conmigo. Si estás sola, puedes hablar conmigo. Hey ?ey. Rowww,rrrowow. Hey, Bulldog (Hey Bulldog). Hey, Bulldog. Hey, Bulldog. Hey, Bulldog.

-Hey tío
-¿Qué passssa hermano?
-Guau
-Qué dices?
-Digo, "Guau"
-¿Sabes algo más?
-Guaau, guaau
-Aaaahah (Lo tienes, ya está, lo tenías!)
-Eso es, tío, Wooohooo, eso es, lo tienes.
-Woooohhaaaahaaaahh
-Mírame, tío, yo sólo tenía diez críos
-Ahahahahahahhahahaha
-¡Cálmate! ¡Cálmate! (Eso es)
-¡Cálmate!

Hey, Bulldog, hey Bulldog


(ESCOLTA-LA)

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Una sacudida en tu vida Quim?? Pues...Salut por ella...pa que veas que estas vivo chabon :)...
Besos

Kasei Green ha dit...

Una sacudida no está mal. Però dos o tres seguidas...