Pàgines

dilluns, 2 de juny del 2008

ACABO DE LLEGAR. Fito y los Fitipaldis.

Aquest és un bloc lliure i democràtic. Una amiga m’ha enviat una proposta de cançó. Conseqüentment jo la trasllado als que el llegiu.

“Accepto la invitació d’un amic que fa uns dies, no recordo en quin moment i segurament va ser prenent una cervesa, em va convidar a passar-li una cançó per penjar en el seu blog. Moltes gràcies per a la invitació. Ahir escoltava a Fito y los Fitipaldis. Acabo de llegar, una cançó que la seva lletra em recorda els dies més importants de la meva vida, aquells en la que començava una nova etapa, no pel fet de canviar de circumstàncies, que ja era molt, sinó pel fet de sentir-me sola i el què encara era més important, trobar-me cara a cara amb mi mateixa. ‘Que te voy a decir, si yo acabo de llegar, si esto es como el mar, quien conoce alguna esquina, dejadme nacer que me tengo que inventar....’ segur que els amics i les amigues que m’envoltaven en aquells moments saben perfectament de què parlo. Casualment m’he adonat que el videoclip està fet a la Universitat de Deusto, a la ciutat de Bilbao on fa unes setmanes vaig compartir xacolí i amistat. A tots ells, als amics d’ara, als d’abans i als de sempre, us animo a que no deixem mai de buscar la nostra melodia.”

Que te voy a decir,
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que inventar
para hacerme pez
empecé por las espinas

Nunca lo escribí en un papel
y nunca lo ha cantado mi voz
y tú ahora me preguntas que hacer
y yo siempre voy detrás del error
y le canto a lo que nunca tendré
el beso que ella nunca me dio

Dime tú que puedes saber
alguien que ha pasado la vida
buscando la melodía
oh! que te voy a decir
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que inventar
para hacerme pez
empecé por las espinas

la vida es algo que hay que morder
y en cada boca tiene un sabor
tus huesos no los tapa mi piel
por eso siempre digo que no que no
perdona tengo cosas que hacer
y aún me queda media vida
pa' encontrar la melodía

Que te voy a decir
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce
alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que inventar


(ESCOLTA-LA)