Pàgines

divendres, 7 de novembre del 2008

DANIELA. Niños Mutantes

Avui tampoc no pensava publicar cap entrada al bloc. Però mira, ves per on que rebo un correu totalment inesperat. Un excompany d’estudis, un amic del qual feia temps que no tenia notícies. M’he quedat parat quan m’ha dit que acostuma a visitar el meu bloc sempre que pot. No obstant això la gran sorpresa és com pot arribar a canviar la vida d’algú en poc temps. M’assabento que està casat i amb una criatura. Bé millor faré servir les seves pròpies paraules i ja ho entendreu: “En aquest temps han passat moltes coses i una d'elles és l'aparició d'aquest bitxo (el seu fill, Dragan). Em faria molta il·lusió i t'agrairia profundament si poguessis publicar aquesta cançó de Niños Mutantes, Daniela, a la salut del Dragan (la meva dona és d'origen Macedoni i el nom és d'aquella zona)”. La cançó li ve rodada. A més a més, d’una de les seves bandes favorites: Niños Mutantes. Moltes felicitats, company. Un plaer

Has llegado así, como una explosión, y ahora estás aquí en mi habitación. Te puedo coger y te puedo oler, oigo desde aquí tu respiración. Espérame para verte crecer, ya sabes que te voy a proteger. Eres una luz entre un millón y vas a brillar en el cielo gris, ese cielo que nos rodea y es como una estación para despegar. Espérame para verte crecer, ya sabes que te voy a proteger. No sabía que alguien como yo iba a estar así y has llegado tú.

(ESCOLTA-LA)