Pàgines

dimarts, 18 de novembre del 2008

QUE HAGA SOL, O QUE LLUEVA. Marc Parrot

D’acord. Sembla que fem un pas endavant i dos endarrere. Ens hem emborratxat en un bar de tapes, i què? On si no? Quin millor lloc que aquest? Semblava que reaccionaves però ja veig que no. Doncs mira, et diré una cosa, podries engegar-ho tot, agafar la maleta i anar-te’n de missió a l’Àfrica que segur que allà tindries motius per sentir de veritat la desgràcia. Que s’ha acabat, coño, pa’ que me entiendas. No cal que li demanis a Déu que estigui amb tu. Crec que serà suficient que estem alguns amics per fer-te costat, però me cagontot, deixa ja de plorar, òstia, puta i reacciona. Ah, i canvia’t de camisa i de pantalons. Posa’t la roba més vacilona que tinguis i surt al carrer a menjar-te el món, collons. I si vols, jo t’acompanyo.

Sabes, que yo aún estoy loco por ti. Ya ves, ni el cura cura mi locura esa vez. Ya sé que hay otros que saben perder. Pero yo, pienso que nunca lograré aprender. Quiero volver a besarte y hacerte el amor encima de la mesa del comedor. ¿Por qué te fuiste, cariño? Cambiaste mi destino por una ventana rota. Pues bien, las cosas no cambian aquí. Que haga sol o que llueva, no importa amor mío sin ti. Ahora sólo soy un extraño en el pueblo. Soy mi propia sombra, un perfecto desconocido para mis amigos. Y me emborracho en los bares de tapas. Soy la vergüenza de la familia. Pediré a Dios que esté conmigo, para ayudarme a encontrar el camino. Pues sólo pienso en besarte y hacerte el amor encima de la mesa del comedor. ¿Por qué te fuiste, cariño? Cambiaste mi destino por una ventana rota. Pues bien, las cosas no cambian aquí. Que haga sol o que llueva, no importa amor mío sin ti.

(PER ESCOLTAR LA CANÇÓ, PUNXA AQUI. ANIRÁS A LA PÀGINA WEB DE MARC PARROT. VES A DISCOGRAFIA; SELECCIONA EL PRIMER DISC, SÓLO PARA LOCOS I, FINALMENT, LA PRIMERA CANÇÓ D’AQUEST DISC)