Pàgines

divendres, 11 d’abril del 2008

PILAR. Gossos

Ahh, Pilar, quins records. Eres massa per a mi. Et recordo sovint i només espero que allà on et trobis (segur que no és a prop) tot et vagi més que bé, òptim. Un petó.

Que guapa estàs amb la teva samarra dels Rolling Stones. Em passaria hores, tardes, dies, nits fent-te petons. Trec el cap com un gat i miro al meu voltant, darrera la finestra espero que avui tornis a passar. Quedem a la nit, ja sé que m’ho faràs passar malament, mentre sopem el teu peu comprova si avui estic valent. Sé que t’agrada que em posi vermell, tu ho passes bé i millor quan hi ha molta gent. Ahh Pilar, em passaria tot el dia fent-te petons, Ahh Pilar, tu només vols sexe a qualsevol lloc. Esborres de la frase les drogues i el rock & roll. Això m’agrada però tu t’enfades si no sintonitzo els teus mugrons, ohh Pilar, no em miris d’aquesta manera que se’m queden petits els pantalons. Ahh Pilar, em passaria tot el dia fent-te petons, Ahh Pilar, tu només vols sexe a qualsevol lloc. Que guapa estàs amb la teva samarra dels Rolling Stones, satisfet, ja ho crec, no em dones ni em demanes res més. Sé que t’agrada, que em posi vermell, sé que t’agrada , posar-me calent. Tu ho passes bé i millor quan hi ha molta gent. Ahh Pilar, em passaria tot el dia fent-te petons, Ahh Pilar, (satisfaction) tu només vols sexe a qualsevol lloc.

(ESCOLTA-LA, LA, LA, PILAR, LA, LA, LA)

2 comentaris:

Tote ha dit...

Per baixar una mica la temperatura d'aquests darrers dies (que no la passió), m'agradaria ensenyar-vos un dels moment-petó més poètics que he sentit mai. Sabeu qui pot cantar això?

"Voy siguiendo una a una
las estrellas de los cielos
entre rojas y amarillas
bajo la luz del silencio
una noche tan fría
y oscura de terciopelo
cuando puso por mantilla
su mata de pelo negro
se estrelló junto a la mía
su boca dándome besos
y hasta lloró de alegría"

Kasei Green ha dit...

Em temo que parlem del Camarón de la Isla...