Pàgines

dimecres, 12 de maig del 2010

ALICIA (EXPULSADA AL PAÍS DE LAS MARAVILLAS). Enrique Bunbury

En ocasions m’agradaria poder traspassar alguna porta espai-temporal i trobar-me en un altre món que fos ben diferent al qual vivim. Malgrat que sé poc de física, i de conceptes com ara la velocitat de la llum, l’equivalència de massa i energia, els forats de cuc, la teoria de les supercordes i altres coses per l’estil, em temo, que si vull anar a un món alternatiu, no em quedarà més remei que treballar per canviar aquest. Tenint en compte la meva llegendària nul•la capacitat de lideratge, o el que vindria a ser el mateix, el meu caràcter marcadament gregari, estic pràcticament convençut que m’hauré de resignar a constatar que seguiré aquest trànsit com un vulgar espectador. I no serà per falta de reflexions, no. Ben al contrari, de vegades aquestes cavil•lacions es prolonguen durant força temps i em porten per camins laberíntics que semblen no conduir enlloc. I, no obstant això, algun cop m’ha semblat trobar una solució. Evidentment, al final no ha estat més que un miratge.

LLETRA
Alicia, sortilegio de babia, en el fondo del espejo. Alicia ni supone, ni piensa con la luna por cerebro. Alicia en su pensamiento tirando del hilo de su enredo. Alicia en el laberinto sin minotauro, me llama: Teseo! Alicia es siempre tan breve que ya ha terminado. Alicia dice que te quiere cuando ya te ha abandonado. Alicia expulsada al país de las maravillas; para Alicia hoy es siempre todavía. Alicia viajando entre lunas de charla con musarañas. Alicia tejiendo las nubes con tela que nunca se acaba. Alicia es siempre tan breve que ya ha terminado. Alicia dice que te quiere cuando ya te ha abandonado. Alicia expulsada al país de las maravillas; para Alicia hoy es siempre todavía. Alicia expulsada al país de las maravillas. Alicia expulsada al país de las maravillas...

3 comentaris:

Heráclito de Éfeso ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Heráclito de Éfeso ha dit...

Amigo, dejaté de cuerdas y de gusanos. Si quieres ir a otro plano y viajar en el tiempo, nada como un pedal de coñac.

Heráclito de Éfeso ha dit...

Todo tiene solución, yo siempre fui un gregario pero con la EPO todo cambio. Ánimo!