Pàgines

dimarts, 12 de febrer del 2008

QUELQU'UN M'A DIT... Carla Bruni

Què hi farem!! L'actualitat mana.

"On me dit que nos vies ne valent pas grand chose, elles passent en un instant comme fanent les roses. On me dit que le temps qui glisse est un salaud, que de nos chagrins il s'en fait des manteaux. Pourtant quelqu'un m'a dit...
…que tu m'aimais encore, c'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore. Serais ce possible alors?
On me dit que le destin se moque bien de nous, qu'il ne nous donne rien et qu'il nous promet tout. Parait qu'le bonheur est à portée de main. Alors on tend la main et on se retrouve fou
Pourtant quelqu'un m'a dit ...
…que tu m'aimais encore, c'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore. Serais ce possible alors?
Mais qui est ce qui m'a dit que toujours tu m'aimais? Je ne me souviens plus c'était tard dans la nuit, J'entend encore la voix, mais je ne vois plus les traits. "Il vous aime, c'est secret, lui dites pas que j'vous l'ai dit". Tu vois quelqu'un m'a dit...
…que tu m'aimais encore, me l'a t'on vraiment dit... Que tu m'aimais encore, serais ce possible alors ?
On me dit que nos vies ne valent pas grand chose, elles passent en un instant comme fanent les roses. On me dit que le temps qui glisse est un salaud, que de nos chagrins il s'en fait des manteaux. Pourtant quelqu'un m'a dit...
…que tu m'aimais encore, c'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore. Serais ce possible alors ?

M’han dit que les nostres vides no valen gran cosa, que passen en un instant igual que emmusteeixen les roses.M’han dit que els temps fa el tonto, que es fan abrics amb les nostres penes. No obstant algú m’ha dit...
...que encara m’estimaves, hi ha algú que m’ha dit que m’estimaves encara. Seria possible, aleshores?
M’han dit que el destí es mofa de nosaltres, que no ens dona res i que ens ho promet tot. Sembla que la felicitat estigui a l’abast de la mà. Llavors tendirem la mà i ens tornarem bojos. No obstant algú m’ha dit...
...que encara m’estimaves, hi ha algú que m’ha dit que m’estimaves encara. Seria possible, aleshores?
Però, qui és qui m’ha dit que encara m’estimaves? Ja no ho recordo. Era tard, al vespre. Encara sento la veu, però ja no veig les faccions. “Ell us ama, és secret, no li digueu que us ho he dit”. Ho veus que hi ha algú que m’ha dit...
Que m’estimaves encara, és veritat que m’han dit... Que encara m’estimaves, seria possible aleshores?
M’han dit que les nostre vides no valen gran cosa, que passen en un instant igual que emmusteeixen les roses.M’han dit que els temps fa el tonto, que es fan abrics amb les nostres penes. No obstant algú m’ha dit...

...que encara m’estimaves, hi ha algú que m’ha dit que m’estimaves encara. Seria possible, aleshores?"

(ESCOLTAR LA CANÇÓ)

2 comentaris:

Tote ha dit...

No és una bona idea veure un vídeo de la Bruni quan no s'ha tingut un bon dia. Tan guapa, sensible i amb aquesta veu, és possible que algú no l'estimi?????

Kasei Green ha dit...

Hi estic d'acord. A més a més, les dones com aquesta no existeixen. Hi estic absolutament convençut.