Pàgines

divendres, 28 de març del 2008

I GOT LOADED. Los Lobos

Potser la majoria de la gent coneix Los Lobos per la seva participació en la banda sonora de la peli La Bamba. Ells van tocar tots els temes de Ritchie Valens. Si només ens quedéssim en aquest punt ens estaríem perdent tota una dilatada carrera amb un nivell molt molt bó. Han explorat diversos camins dins del Rock & Roll però si parlo dels meus gustos, he de dir que quan més brillants sonen és quan toquen ritmes fronterers. Acordeones, bajo sexto, i bones melodies. Amb aquesta, d'avui, n'és un bon exemple.

Last night, I got loaded on a bottle of gin, on a bottle of gin. Last night, I got loaded on a Bottle of gin, on a bottle of gin. But I feel alright, I feel alright, I feel alright, I feel alright. Night before last I got loaded on a bottle of whiskey, on a bottle of whiskey. Night before last I got loaded on a bottle of whiskey, on a bottle of whiskey. But I feel alright, I feel alright, I feel alright, I feel alright. Tonight I might get loaded. On a bottle of wine, on a bottle of wine. Tonight I might get loaded on a bottle of wine, on a bottle of wine but I feel alright, I feel alright. I feel alright, I feel alright.

Ahir a la nit vaig agafar un pet amb una ampolla de ginebra, amb una ampolla de ginebra. Ahir a la nit vaig agafar un pet, amb una ampolla de ginebra, amb una ampolla de ginebra. Però em sento bé, em sento bé. Em sento bé, em sento bé. Abans-d’ahir a la nit la vaig agafar amb una ampolla de whisky, amb una ampolla de whisky. Abans-d’ahir a la nit la vaig agafar amb una ampolla de whisky, amb una ampolla de whisky. Però em sento bé, em sento bé. Em sento bé, em sento bé. Aquesta nit em fotré doblat amb una ampolla de vi, amb una ampolla de vi. Aquesta nit em fotré doblat amb una ampolla de vi, amb una ampolla de vi. Però em sento de matis, em sento de matis. Em sento bé, em sento bé.

(ESCOLTA-LA, AMB MODERACIÓ)