Pàgines

dimecres, 27 d’agost del 2008

DIE ROBOTER. Kraftwerk

Dilluns a dijous: Les sis i trenta-cinc; em llevo, faig el llit, em dutxo, em vesteixo i cap a la feina; agafo el metro, hi arribo, hi sóc set hores, acabo la jornada; agafo el metro, arribo a casa, dino, frego els plats i faig una petita migdiada; em desperto, bereno, llegeixo, surto a fer un tomb, torno a casa; faig el sopar, sopo, recullo la bugada, doblego la roba, planxo, sec al sofà; veig un munt d’idiotes a la televisió, em canso, connecto la radio, faig el crucigrama del diari, l’acabo; faig zapping, més idiotes; em fico al llit, caic rodó, em desperto a les dos quarts de cinc, torno a dormir; les sis i trenta-cinc.
Divendres: Les sis i trenta-cinc; em llevo, faig el llit, em dutxo, em vesteixo i cap a la feina; agafo el metro, hi arribo, hi sóc set hores, acabo la jornada; agafo el metro, arribo a casa, dino, frego els plats i faig una petita migdiada; em desperto, bereno, llegeixo, surto, agafo el bus, baixo al centre, quedo amb els amics al Santana; una cervesa, riem, dues, parlem de bàsquet, tres, quatre, riem; anem a sopar al Fimon’s; cinc, un Pacharán; anem als Genis, sis, set, vuit; dos quarts de quatre, tanquen, sortim, jo vaig a la parada de bus, l’espero, hi arriba, torno a casa; em fico al llit; dos quarts de cinc.

Wir laden unsere Batterie. Jetzt sind wir voller Energie. Wir sind die Roboter (4). Wir funktionieren automatik. Jetzt wollen wir tanzen mechanik. Wir sind die Roboter (4). Ja tvoi sluga. Ja tvoi Rabotnik. Wir sind auf Alles programmiert. Und was du willst wird ausgefuehrt. Wir sind die Roboter (4). Ja tvoi sluga. Ja tvoi Rabotnik.

Carreguem la nostra bateria. Ara estem plens d’energia. Som els robots (4). Funcionem automàticament. Ara ballem de forma mecànica. Som els robots (4). Ja tvoi sluga, (sóc el teu esclau). Ja tvoi Rabotnik (sóc el teu treballador). Tots nosaltres estem programats i executem el que se’ns demana. Som els robots (4). Ja tvoi sluga, (sóc el teu esclau). Ja tvoi Rabotnik (sóc el teu treballador). Som els robots.

(ESCOLTA-LA. OBRA MAESTRA)

1 comentari:

Heráclito de Éfeso ha dit...

Vielen Dank! Er dachte, dass Kraftwerk in Spanien nicht gekannt wurden. Schon sehe ich, dass die gute Musik keine Grenzen hat. Eine BegrüBung seit Erfurt (Thüringen).